Rawatan Tangan dan Kaki agar tidak TUA SEBELUM USIA

Kebanyakkan orang lebih mementingkan kecantikkan wajah sehingga melupakan keadaan tangan sendiri. Tahukah anda bahawa tangan merupakan WAJAH KEDUA WANITA? Usah diabaikan penjagaan tangan sehingga menampakkan TUA SEBELUM USIA?



Inginkan tangan selembut dan sehalus bayi tanpa perlu ke SPA? Mustahil? Pasti TIDAK!!! Guna Masker EAZY MASK hari ini! 200% BERKESAN.






MENGAPA PERLU PILIH "EAZY MASK KOREA"?

Inilah rahsia kecantikkan tangan selain menyelesaikan masalah kuit bagi kedua-dua tangan anda. Kulit tangan akan menjadi lembab, halus, putih dan bersih yang mampu memikat semua mata yang melihatnya.

Gua Sepasang EAZY MASK = Menggunakan 6 Botol Krim Tangan / Kaki Biasa.
Gua Sepasang EAZY MASK = Menggunakan 10 Botol Losyen Tangan / Kaki Biasa.
Gua Sepasang EAZY MASK = Menggunakan 23 Ketul Sabun Tangan / Kaki Biasa.
Gua Sepasang EAZY MASK = Membuat 15 Kali Spa Manicure / Padicure

A) Produk lain yang berasakan krim juga menyebabkan pengumpulan kuman dan bakteria selain memberikn kesan yang buruk kepada kulit. Ianya tidak sesuai / praktikal untuk kegunaan jangka masa panjang.

B) Sesuai untuk semua jenis permukaan kulit dan senang dibersihkan. Produk lain yang berasaskan krim tidak dapat menembusi jauh ke dalam lapisan kulit, dan tidak merangsang pembaruan kulit baru.

C) Alamilah pengalaman yang mendalam dengan serum aktif untuk khasiat kuku dan kulit 360 darjah secara menyeluruh.

D) Intipati yang terkandung dalam mask tangan amat menyegarkan setiap inci kulit anda dan dapat menjaga kecantikkan kulit dari luar dan dalam. Kulit tangan menjadi segar dengan aroma ros di samping menjadikan tangan semakin cerah, lembut, tegang da icin berseri.

E) Mask tangan direkabentuk untuk penggunaan ringkas dan mudah. Ia tidak menghalang aktiviti-aktivit kerja harian dan gaya hidup. Produk mengurut berasaskan krim menyebabkan kuman dan bakteria berkumpul dalam pakaian, tombol pintu, buku, botol air dan lain-lain. Ia juga tidak praktikal, tidak bersih dan kuno.

                  




EAZY MASK boleh dipakai SETIAP HARI atau beberapa hari 1X (Sepasang) semasa dalam tempoh rawatan tangan atau kaki. Dapatkan EAZY MASK hari ini.

HARGA ASAL
1 KOTAK = RM90 (S), RM95 (S/S)

HARGA KAMI
1 KOTAK = RM65 (S), RM70 (S/S)

TAWARAN HEBAT!!!
BELI 2 KOTAK (RM130, RM135) PERCUMA 1 KOTAK!
1 KOTAK mengandungi  3 PASANG MASK

FREE POSTAGE

ORDER SEKARANG!!! HUBUNGI =====> 




No comments:

Post a Comment